Όροι & Προϋποθέσεις

Το paysanias.gr είναι ηλεκτρονικό κατάστημα με όλα τα είδη οικιακού και επαγγελματικού εξοπλισμού, με έδρα την Καβάλα. Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα σας προτείνουμε να συμβουλευτείτε τους παρακάτω όρους . Περιηγηθείτε και επικεντρώστε την προσοχή σας, διότι η τυχόν συναλλαγή μαζί μας διέπεται από αυτούς τους όρους. Οποιοιδήποτε άλλοι Όροι και Προϋποθέσεις αποκλείονται ρητώς. Κάθε χρήστης που εισέρχεται και κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς του όρους οφείλει να απέχει από τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος και από κάθε συναλλαγή με αυτό

Αποστολή της παραγγελίας σας συνεπάγεται αποδοχή της παρούσας Σύμβασης και όλων των όρων αυτής.

Οι παραγγελίες λαμβάνονται εγγράφως μέσω διαδικτύου μέσω της συμπλήρωσης και αποστολής της σχετικής Φόρμας Παραγγελίας. H παραγγελία σας θεωρείται ληφθείσα από τη στιγμή που θα λάβετε μέσω email σχετική ενημέρωση της κατάστασης παραγγελίας. Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας κάθε παραγγελίας επιβεβαιώνεται εκ νέου και η διαθεσιμότητα αποθέματος των προϊόντων που παραγγείλατε. Σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα ή ο χρόνος παράδοσης διαφέρει από τον αναγραφόμενο στη σελίδα του προϊόντος θα λαμβάνετε σχετική ενημέρωση, είτε τηλεφωνικά, είτε με e-mail στη διεύθυνση που δηλώθηκε κατά τη διάρκεια εγγραφής.

Υποχρεούστε να ελέγξετε την Προεπισκόπιση Παραγγελίας και να μας ενημερώσετε (το αργότερο εντός 2 ωρών από την ώρα της λήψης ηλεκτρονικής ειδοποίησης ολοκλήρωσης παραγγελίας) τηλεφωνικώς ή εγγράφως για οποιοδήποτε λάθος ή αλλαγή την οποία επιθυμείτε.

Πριν την αποστολή της Φόρμας Παραγγελίας λάβετε γνώση των εξής στοιχείων:

    Στις αναγραφόμενες τιμές των διάφορων προϊόντων που αποτυπώνονται στις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος paysanias.gr συμπεριλαμβάνεται ο νόμιμος Φ.Π.Α.

    Οι διάφορες προσφορές προϊόντων ενδέχεται να ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Σε περίπτωση μικρής/περιορισμένης διαθεσιμότητας αποθέματος προϊόντος που έχει βγει σε προσφορά το ηλεκτρονικό κατάστημα paysanias.gr διατηρεί εύλογο δικαίωμα οι σχετικές παραγγελίες να εκτελούνται με κριτήριο την ικανοποίηση όσο το δυνατόν περισσοτέρων πελατών της, ήτοι παραγγελιών καταχωρηθέντων από διαφορετικούς/ξεχωριστούς χρήστες.

Η εταιρεία μας προσπαθεί να σας παρέχει καθημερινά υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα paysanias.gr στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δε δεσμεύεται για τυχόν σφάλματα σε χαρακτηριστικά, φωτογραφίες και τιμές προϊόντων που αναγράφονται στον ιστότοπο paysanias.gr και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δε θα υπάρχουν σφάλματα από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή/και ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή/και της τιμής ενός προϊόντος.

Στα πλαίσια της καλής πίστεως και για τη δική σας προστασία σας παρακαλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, αλλά και περιγράφεται με ασυνήθιστα χαρακτηριστικά, πριν προχωρήσετε στην παραγγελία του να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα paysanias.gr  παρέχει στο χρήστη τη δυνατότητα παραγγελίας των προϊόντων, που είναι διαθέσιμα, μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και παραλαβής των προϊόντων μέσα από τις σχετικές διαθέσιμες μεθόδους αποστολής. Ειδικότερα, ο πελάτης δύναται να επιλέξει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος το/τα προϊόν/ντα που αυτός επιθυμεί, καθώς και τον τρόπο αποστολής και πληρωμής τους.

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι κάποιος χρήστης προβαίνει σε καταχρηστική άσκηση της δυνατότητας για πληρωμή μέσω αντικαταβολής που του παρέχεται (π.χ. επανειλημμένη παραγγελία ειδών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και μη παραλαβή αυτών κλπ.), η τελευταία δύναται να αποκρούσει και να αρνηθεί την παραγγελία του εν λόγω χρήστη μέσω της δυνατότητας παραλαβής από το κατάστημα

ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Σας ενημέρώνουμε οτι τα περισσότερα προϊόντα παραδίδονται αμονταρίστα μέσα στην συσκευασία τους,για τον λόγο ότι πρέπει να προστατευτούν κατά την διάρκεια της μεταφοράς τους ώστε να φτάσουν ακέραια στα χέρια σας και ότι μειώνεται ο όγκος για πιο εύκολη μεταφορά. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, μέσα στις συσκευασίες των προϊόντων θα βρείτε οδηγίες συναρμολόγησης και στα περισσότερα προϊόντα σας παρέχουμε επίσης και τα απαραίτητα εργαλεία που ενδέχεται να χρειαστείτε. Για οποιαδήποτε απορία έχετε παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης.

ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Διάρκεια εγγύησης

H εταιρία paysanias.gr ορίζει ότι όλα τα προϊόντα διαθέτουν διετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση) ως προστασία έναντι ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που δεν ανταποκρίνονται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία

Όροι εγγύησης

Η εγγύηση των 2 ετών είναι η διαβεβαίωση ποιότητας του paysanias.gr   με την προϋπόθεση, οι συνθήκες χρήσης να είναι σύμφωνες με τις οδηγίες χρήσης και συντήρησης. Η εγγύηση ισχύει μόνο για οικιακή χρήση. Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται από την εγγύηση, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης. Η εγγύηση ισχύει από την αρχική ημερομηνία αγοράς του προϊόντος και εφόσον έχει αγοραστεί από το ηλεκτρονικό κατάστημα paysanias.gr . Για λόγους εξακρίβωσης της ημερομηνίας αγοράς, είναι απαραίτητο να κρατήσετε την απόδειξη αγοράς, που αποτελεί τη μοναδική απόδειξη της ημερομηνίας που αγοράστηκε.

Η εγγύηση δεν καλύπτει φθορές που προέρχονται από κακή συναρμολόγηση, κακή χρήση ή αποθήκευση, έλλειψη καθαριότητας ή γρατζουνιές/χτυπήματα ή κάθε άλλου είδους ατυχήματα. Επίσης, δεν καλύπτει τη φυσιολογική φθορά, π.χ προϊόντα που έχουν τοποθετηθεί σε εξωτερικό χώρο ή σε υγρό περιβάλλον ή τη χρήση πλην της οικιακής, εκτός αν αναφέρεται.

Το paysanias.gr  θα εξετάσει αν το προϊόν καλύπτεται από την εγγύηση. Εφόσον διαπιστωθεί η ελαττωματικότητα του προϊόντος ή εξαρτήματος αυτού, θα εξασφαλίσουμε τη διόρθωση ή επισκευή του προβλήματος. Εφόσον κριθεί απαραίτητο, θα προβούμε σε αλλαγή του ελαττωματικού τμήματος. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν ανήκει πλέον στη σειρά προϊόντων του paysanias.gr  θα φροντίσουμε να το αντικαταστήσουμε με άλλο παρόμοιο.

Ευχαριστούμε που προτιμήσατε τo paysanias.gr  για την αγορά των προϊόντων σας.

ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ

Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση (συμπεριλαμβανομένης και της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της εταιρείας ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και θα δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των 2 μηνών, η παρούσα Σύμβαση μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση.

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ

H εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. Η τροποποίηση ή ανανέωση θα ισχύει από τη στιγμή που θα ενημερωθεί σχετικά το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή. Εάν οποιοδήποτε τμήμα της παρούσας Συμβάσεως αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη Σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει. Η εταιρεία δύναται να συνάψει συμφωνία για την ανάθεση των υποχρεώσεών της σε κατάλληλο τρίτο πρόσωπο. Σε αντίθετη περίπτωση, κανένα μέρος δεν θα δικαιούται να εκχωρήσει ή μεταβιβάσει τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις του.

ΙΣΧΥΟΝ ΔΙΚΑΙΟ

Η παρούσα Σύμβαση θα διέπεται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών, και θα υπάγεται στην αποκλειστική δικαιοδοσία των δικαστηρίων των Σερρών.

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Η προστασία προσωπικών δεδομένων διέπεται από τις αρχές του Ν. 2472/97 όπως αυτός τροποποιήθηκε από τον Ν. 3471/2006 για την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων. Κατά την επίσκεψή σας στις σελίδες του paysanias.gr είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε προσωπικά σας στοιχεία που σας αφορούν (όνομα, επίθετο επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, διεύθυνση αποστολής προϊόντων κλπ.) κατά κανόνα για να διεκπεραιώσουμε παραγγελίες σας ή για να παράσχουμε τις υπηρεσίες μας. Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες των διαδικτυακών τόπων paysanias.gr , τηρούνται αποκλειστικά και μόνο για λόγους που αφορούν τις συναλλαγές σας μαζί μας, την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο (με εξαίρεση όπου προβλέπεται από το Νόμο στις αρμόδιες και μόνο αρχές).
Σε κάθε περίπτωση οι εργαζόμενοι της ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ ΙΚΕ που έχουν πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα είναι συγκεκριμένοι και η πρόσβαση προσώπων χωρίς εξουσιοδότηση στα προσωπικά σας δεδομένα απαγορεύεται. Κάθε εύλογο μέτρο για την ασφάλιση των δεδομένων σας έχει παρθεί. Τα προσωπικά σας στοιχεία σε εξαιρετικά σπάνιες και ειδικές περιπτώσεις δύναται να γνωστοποιούνται και σε συνεργαζόμενες με την ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ ΙΚΕ επιχειρήσεις, με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης σας μαζί μας, αλλά πάντοτε υπό προϋποθέσεις που εξασφαλίζουν πλήρως ότι τα προσωπικά σας στοιχεία δεν υφίστανται οποιαδήποτε παράνομη επεξεργασία.
Σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή ο χρήστης διατηρεί το δικαίωμα ενημέρωσης ή και αντίρρησης στην περαιτέρω επεξεργασία των στοιχείων του σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Τα ελάχιστα έξοδα αποστολής ανά παραγγελία ανέρχονται στα 3,90€.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Aν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν ή ένα μέρος των προϊόντων της παραγγελίας σας θα πρέπει να μας το κοινοποιήσετε γραπτώς μέσω e-mail (info@paysanias.gr) ή τηλεφωνικά καλώντας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 2592022223. Την απόφαση σας αυτή θα πρέπει να την πάρετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας. Αν επιθυμείτε να γίνει επιστροφή του προϊόντος λόγω κάποιου ελαττώματος θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα εντός 48 ωρών (επιπλέον πληροφορίες παρέχονται παρακάτω*) και επίσης να μας στείλετε στο e-mail (info@paysanias.gr ) φωτογραφία του ελαττώματος (να γνωρίζετε ότι δεν γίνεται για λόγους δυσπιστίας προς την πλευρά σας. Οι φωτογραφίες βοηθούν στην επικοινωνία μας με το τεχνικό τμήμα αλλά και για να λύνουμε ταχύτερα τα οποιαδήποτε ποιοτικά θέματα προκύπτουν. Σε αυτές τις περιπτώσεις η φωτογραφία του αντικειμένου είναι η καλύτερη λύση).
Επίσης τα προϊόντα τα οποία αναφέρονται ως κατόπιν παραγγελίας, δεν μπορούν να επιστραφούν και να ακυρωθούν από τη στιγμή που υλοποιείται η παραγγελία.
Είναι σημαντικό να επισημανθεί ότι μέχρι να καταφθάσουν τα προϊόντα στις αποθήκες μας, βρίσκονται υπό την δική σας ευθύνη, γι αυτό θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είναι συσκευασμένα στην εργοστασιακή τους συσκευασία, ώστε να μη δεχθούν κάποια επιπλέον φθορά από αυτήν που ήδη έχετε αναφέρει. Προϊόντα σε ακατάλληλη κατάσταση δε γίνονται δεκτά.

  1. Σε περίπτωση που η επιστροφή του προϊόντος είναι αναιτιολόγητη (π.χ δε σας άρεσε το προϊόν) ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη-εργοστασιακή κατάσταση-συσκευασία που το παρέλαβε. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής τα αναλαμβάνει ο πελάτης και αφότου παραλάβει η εταιρία ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να εκμεταλλευτεί το διαθέσιμο ποσό που αφορά την αξία των προϊόντων. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί-μονταριστεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς. Τέλος, ο πελάτης θα πρέπει να προβεί στην αποστολή φωτογραφίων από την εξωτερική συσκευασία του προϊόντος πριν το αποστείλει, καταρχάς για να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος από τεχνικό μας τμήμα και κατά δεύτερον για την αποφυγή προβλημάτων σε περίπτωση που το δέμα δεχθεί κάποια φθορά κατά τη μεταφορά.

Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση.

  1. *Στην περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει ή να αντικατασταθεί ένα προϊόν ελαττωματικό θα πρέπει να τηρηθεί η παρακάτω διαδικασία.

Αν ο πελάτης κατά την παραλαβή εντοπίσει την οποιαδήποτε εξωτερική φθορά  (π.χ φθαρμένη-σκισμένη εξωτερική συσκευασία προϊδεάζει πιθανή εσωτερική φθορά) παροτρύνεται και συνίσταται από την εταιρία να προβεί σε άρνηση παραλαβής και στη συνέχεια κοινοποίηση της άρνησης του στην εταιρία.  Αν ο πελάτης παραλάβει το δέμα βρίσκεται υπό την δική του ευθύνη και οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει εσωτερικά μπορεί να αντικατασταθεί μόνο με το αντίστοιχο κόστος.

  1. Σε περίπτωση που ο πελάτης λάβει το προϊόν σε άρτια κατάσταση αλλά κατά το άνοιγμα της συσκευασίας εντοπίσει την οποιαδήποτε έλλειψη (πχ παρελκόμενα-βίδες κτλ) όσον αφορά την συναρμολόγηση και τη χρήση του προϊόντος, θα πρέπει εντός 14 ημερολογιακών ημερών να κοινοποιήσει το πρόβλημα που αντιμετωπίζει στην εταιρία μέσω e-mail (info@paysanias.gr). Είναι αναγκαίο να φωτογραφίσει τα όσα έχει παραλάβει να τα προωθήσει στην εταιρία και αφότου η εταιρία λάβει το e-mail εντός του χρονικού ορίου που ορίζεται, οφείλει να εξυπηρετήσει τον πελάτη.

Επιστροφή αντίτιμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων

  1. Στην περίπτωση χρέωσης του πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η εταιρία, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του πελάτη.
  2. Στην περίπτωση που ο πελάτης έχει προβεί στην πληρωμή του μέσω τραπεζικής κατάθεσης, θα πρέπει να κοινοποιήσει γραπτώς το αίτημα του μέσω e-mail, σημειώνοντας τα παρακάτω στοιχεία: IBAN, τράπεζα στην οποία ανήκει και ονοματεπώνυμο δικαιούχου, έτσι ώστε εντός 48 ωρών η εταιρεία να προβεί στην επιστροφή των χρημάτων του.

Ακύρωση παραγγελίας
Η ακύρωση της παραγγελίας υλοποιείται από το paysanias.gr σε περίπτωση που σε 7 εργάσιμες ημέρες μετά το πέρας της προθεσμίας ,δεν έχει υπάρξει κάποια κατάθεση. Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως του άρθρου 9, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας σε περίπτωση που δεν έχει αποσταλεί ακόμα και να μας ενημερώσετε είτε τηλεφωνικά (2592022223) είτε ηλεκτρονικά (info@paysanias.gr) για την επιλογή σας. Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας μετά την παραλαβή, επικοινωνήστε μαζί μας και κάποιος εκπρόσωπος της εταιρίας μας θα σας ενημερώσει για τις επιλογές σας. Τέλος, αν το προϊόν σας έχει τιμολογηθεί και έχει δρομολογηθεί τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει ο πελάτης.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ E-MAIL(NEWSLETTERS)

1. Το paysanias.gr ανά τακτά χρονικά διαστήματα στέλνει ενημερωτικά email.
2. To paysanias.gr δεν ευθύνεται αν τα newsletter δεν παραδοθούν στον προορισμό τους, αν και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια με τους ISP’s (Internet Serviceproviders) για την παράδοση
3. Τα newsletter μπορεί να καταλήξουν στο spamfolder, οπότε παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά ότι δεν αποθηκεύονται εκεί
5. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον ενημερωτικά newletter ή επιθυμείτε να διαγραφείτε συνολικά από το σύστημα αποστολής νέων της επιχείρησης ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ ΙΚΕ, θα έχετε το δικαίωμα να διαγραφείτε πατώντας το κουμπί διαγραφής που π

Καλάθι
Sign in

No account yet?

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί Cookies. Κάντε αποδοχή για να συνεχίσετε.
0 Σύγκριση
0 Αγαπημένα
10 items Cart